Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybraného podniku
Škrlant, Jan ; Štěrc, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomové práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingové strategie a doporučení pro společnost TPF group s.r.o., která provozuje slevový portál zaměřený na cestování Slevoking.cz. První část obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisí s touto problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávající marketingové strategie a komunikačních kanálů společnosti. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy na úpravu a zlepšení marketingové strategie společnosti, které mají za cíl posílení konkurenceschopnosti na trhu, získání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Vliv slevových portálů na zákazníka v oblasti cestovního ruchu
Nevřivová, Nikola
Nevřivová, N. Vliv slevových portálů na zákazníka v oblasti cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato práce se zabývá problematikou slevových portálů v České republice. Nejprve je popsán cestovní ruch a dále je práce zaměřena na hromadné nakupování, jeho historii a průběh fungování v přítomnosti. Práce obsahuje i dotazníkové šetření, na jehož základě je určen typický zákazník slevového portálu. Následně jsou formulována doporučení na zlepšení, které mají docílit zvýšené spokojenosti spotřebitelů.
Slevové portály jako možný způsob distribuce
Sovišová, Michaela
Sovišová, M. Slevové portály jako možný způsob distribuce. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro vybraný slevový portál. V literární rešerši je poukázáno na problematiku slevového portálu a použitých analýz. Praktická část zahrnuje zhodnocení trhu slevových portálů v České republice podle analýz z literární rešerše, včetně identifikace cílových skupin založené na základě vlastního dotazníkového šetření.
Analýza značky společnosti Slevomat
Zachová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce, na téma analýza značky Slevomat, se zabývá vnímáním této značky koncovými zákazníky. Vnímaná image je zjišťována na základě vlastního dotazníkového šetření. Diplomová práce se skládá z jedné teoretické a tří prakticky zaměřených kapitol. První kapitola slouží jako teoretický podklad k pochopení celé práce. Druhá část je zaměřená na vybranou společnost. Na její představení, SWOT analýzu, analýzu konkurence a na analýzu její stávající značkové strategie. Třetí kapitola popisuje průběh dotazníkového šetření a poskytuje jeho vyhodnocení. V závěrečné kapitole jsou uvedena možná doporučení do budoucna.
Marketingová strategie vybraného podniku
Škrlant, Jan ; Štěrc, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomové práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingové strategie a doporučení pro společnost TPF group s.r.o., která provozuje slevový portál zaměřený na cestování Slevoking.cz. První část obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisí s touto problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávající marketingové strategie a komunikačních kanálů společnosti. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy na úpravu a zlepšení marketingové strategie společnosti, které mají za cíl posílení konkurenceschopnosti na trhu, získání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Možnosti změny procesu platby u slevových portálů
Urbanová, Lucie ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou slevových kuponů. V teoretické části je vysvětlen pojem slevový kupon a je zařazen v marketingovém mixu. Je uvedena i historie slevových portálů v České republice či vznik těch prvních ve světě. V druhé části je zhodnocení nynější situace využívání slevových kuponů, kdy se řeší dřívější částečná nespokojenost zákazníků se slevovými kupony. Pro výzkum situace byl vytvořen dotazník, kdy se postupným dotazováním hledaly možné zápory na negativní zkušenost s provozovnami nabízející slevové kupony. Předmětem zkoumání je i to, zda slevové kupony splnily svůj účel při propagaci podniků. Posléze byly nacházeny překážky, které by nemohly zásadně umožnit ukazování slevových kuponů až na konci, při placení. V poslední části jsou navrženy modely, při kterých by bylo proveditelné či nikoliv ukazovat slevové kupony až na konci, při placení. Je zde navrženo, na co by se teoreticky slevové kupony mohly vztahovat, pokud by se kupon předkládal až na konci, při placení.
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Hort, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice slevových portálů. V práci je nejprve popsána marketingová komunikace obecně. Další část se věnuje historii slevových portálů ve světě, i v České republice a je popsán způsob fungování slevového portálu. Ve výzkumné části je nejprve představena metodika práce a poté proveden vlastní kvantitativní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit postoj, spokojenost a názor zákazníků, kteří slevové portály využívají. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, jeho zhodnocením a potvrzením či vyvrácením stanovených hypotéz.
Řízení projektu Chcikupon.cz
Marčeková, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Chadim, Robert (oponent)
Předložená diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí vznik a řízení projektu Chcikupon.cz. Součástí diplomové práce je podnikatelský plán, jehož součástí je charakteristika produktu, analýza konkurence a zákazníků, dodavatelské a personální zabezpečení projektu a marketing. Práce obsahuje rozbor finanční stránky projektu a je zde vyhodnocena návratnost vynaložené investice. Diplomová práce mapuje spuštění slevového portálu Chcikupon.cz, úspěšnost jednotlivých slevových akcí a chod webu do konce roku 2013. Hlavním přínosem práce je navržená strategie, která povede k udržitelnému rozvoji projektu.
Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o.
Zachová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového využití sociální sítě Facebook se zaměřením na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu, sociálních sítích a slevových portálech. Praktická část se věnuje možnostem využití Facebooku. Poznatky nabyté při psaní této práce jsou poté aplikovány na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Její marketingová strategie na nejpopulárnější sociální síti je v této práci zhodnocena a srovnána se strategiemi jejích konkurentů.
Perspektivy slevových portálů v oblasti cestovního ruchu v České republice
Bornová, Kateřina
BORNOVÁ, K., Perspektivy slevových portálů v oblasti cestovního ruchu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce se zabývá problematikou cestovního ruchu na slevových portálech, s ohledem na profil segmentu, který jej využívá. Cílem je analyzovat potenciál a případná rizika na trhu slevových portálů z pohledu zákazníka i z pohledu poskytovatelů služeb cestovního ruchu a na základě zjištěných výsledků navrhnout konkrétní doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.